Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nové trendy při výstavbě netuhých vozovek.
Palátová, Marcela ; Špaček, Petr (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je představení novinek a trendů při výstavbě netuhých vrstev vozovek, které se využívají ve světě. Práce je zaměřena na přehled povrchů, které přispívají ke snížení hlukové zátěže z dopravy, a na pojiva, které jsou založena na přírodní bázi, tzv. bioasfalty. Podává ucelený souhrn informací o zvyšování podílu R-materiálu v asfaltových směsích a nabízí možné postupy, které by mohly vést ke zvýšení životnosti vozovek.
Navrhování nízkohlučných asfaltových směsí
Řehulka, Martin ; Koudelka, Tomáš (oponent) ; Varaus, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na nízkohlučné asfaltové směsi obecně, konkrétně pak asfaltový beton pro velmi tenké vrstvy s nízkou hlučností (BBTM 8 NH) a asfaltový koberec mastixový s nízkou hlučností (SMA 8 NH). První polovina práce popisuje základní typy asfaltových směsí se sníženou hlučností, požadavky na vstupní materiály, hlukové emise a jejich metody měření. Druhá část se zabývá návrhem BBTM 8 NH a SMA 8 NH tak, aby měli stejnou mezerovitost. Následně byly zkoušeny jejich parametry. Akustická pohltivost, odolnost proti trvalým deformacím a tuhost. Zkušební metody jsou popsány a vyhodnoceny.
Nízkohlučné povrchy vozovek
Zítka, Patrik ; Dašek, Ondřej (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na použití nízkohlučných povrchů vozovek kvůli stále se zvyšujícímu hluku od dopravy. Jednotlivé typy těchto vozovek jsou zde rozebrány a uvedeny jejich výhody a nevýhody. Dále jsou shrnuty a popsány základní metody měření dopravního hluku. V poslední části jsou uvedeny postupy a výsledky měření hlukových emisí na nízkohlučném povrchu VIAPHONE®.
Navrhování nízkohlučných asfaltových směsí
Řehulka, Martin ; Koudelka, Tomáš (oponent) ; Varaus, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na nízkohlučné asfaltové směsi obecně, konkrétně pak asfaltový beton pro velmi tenké vrstvy s nízkou hlučností (BBTM 8 NH) a asfaltový koberec mastixový s nízkou hlučností (SMA 8 NH). První polovina práce popisuje základní typy asfaltových směsí se sníženou hlučností, požadavky na vstupní materiály, hlukové emise a jejich metody měření. Druhá část se zabývá návrhem BBTM 8 NH a SMA 8 NH tak, aby měli stejnou mezerovitost. Následně byly zkoušeny jejich parametry. Akustická pohltivost, odolnost proti trvalým deformacím a tuhost. Zkušební metody jsou popsány a vyhodnoceny.
Nové trendy při výstavbě netuhých vozovek.
Palátová, Marcela ; Špaček, Petr (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je představení novinek a trendů při výstavbě netuhých vrstev vozovek, které se využívají ve světě. Práce je zaměřena na přehled povrchů, které přispívají ke snížení hlukové zátěže z dopravy, a na pojiva, které jsou založena na přírodní bázi, tzv. bioasfalty. Podává ucelený souhrn informací o zvyšování podílu R-materiálu v asfaltových směsích a nabízí možné postupy, které by mohly vést ke zvýšení životnosti vozovek.
Nízkohlučné povrchy vozovek
Zítka, Patrik ; Dašek, Ondřej (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na použití nízkohlučných povrchů vozovek kvůli stále se zvyšujícímu hluku od dopravy. Jednotlivé typy těchto vozovek jsou zde rozebrány a uvedeny jejich výhody a nevýhody. Dále jsou shrnuty a popsány základní metody měření dopravního hluku. V poslední části jsou uvedeny postupy a výsledky měření hlukových emisí na nízkohlučném povrchu VIAPHONE®.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.